вівторок, 21 вересня 2021 р.

Я ГОЛОСУЮ ЗА МИР!


   У сучасному світі мир - це найбільша цінність та мрія. Адже нестабільність, насилля та страх - не просто лякають та знищують, а й не дають можливості розвиватися країнам, державам, народам ...  Саме тому існує цей день - Міжнародний день миру.

Я голосую за мир,
За щастя у кожному домі,
Я голосую за мир,
За мир на землі колисковій.
Я голосую за мир,
Хай буде завжди він і всюди,
Я голосую за мир,
Хай будуть щасливими люди.
Хай діти здорові ростуть,
У мирній щасливій країні,
Хай буде в них світле життя,
Бо мир треба кожній дитині.
Я голосую за мир,
За мир на моїй Батьківщині,
Я голосую за мир,
На рідній моїй Україні.
Хай в світі не буде незгод,
Ні бід, ні печалі, ні смутку,
Хай мир людям буде завжди,
До миру єднаймося, люди!
Єднаймось до миру усі,
Учімось любити й прощати,
Хай кожен наш прожитий день
Буде схожий на маленьке свято.
Я голосую за мир,
Хай буде завжди він і всюди,
Бо як буде мир на землі,
То будуть щасливими люди.

  В день відзначення Міжнародного дня миру бажаємо всім  СПРАВДІ МИРНОГО НЕБА!








Немає коментарів:

Дописати коментар